Hero Bina

Doğanın iyiliğini koruma misyonunun doğuşu

Hero'nun ilk konservesi, 1886 yılında, Gustav Henckell isimli konserve fabrikası işçisi ve Gustav Zeiler isimli meyve çiftçisi olan iki arkadaş sayesinde İsviçre'nin şirin kenti Lenzburg'un insanlarına doğanın iyiliğini sunmak amacıyla hayata geldi. Hero şirketinin genel merkezi, günümüzde dahi İsviçre'nin Lenzburg kentinde faaliyetlerini sürdürmektedir.

Konserveler
Tarihi Hero konservelerimiz

Herkesin ihtiyacı Hero: 130 yılı aşkın süredir, dünyanın dört bir tarafındaki insanlara Doğanın İyiliğini getiriyoruz.

Hero ismi 1910 yılında, küçük konserve şişelerinin şeklinden esinlenilerek H, R ve O harflerinden oluşturulmuştur. Logomuz bugün bile kendine özgü şeklini korumaktadır.

Logo

Doğuşundan yalnızca 12 yıl sonra, 1922 yılında tüketicilerine otuzdan fazla çeşit konserve ürün sunan bir marka olmuştu. Hero olarak misyonumuz olan doğanın tüm iyiliğini ve taze ürünleri tüketicilerimize sunmak için en başından beri elimizden gelenin en iyisini yapmaktayız. 1939 yılına kadar Hero ismi, aralarında 1922 yılında kurulmuş olan Hero İspanya'nın da yer aldığı beşten fazla diğer şirketiyle birlikte büyüme gösterdi.

1940 yılına gelindiğinde, 2. Dünya Savaşı başlangıcı ve yaşanan şeker kıtlığı nedeniyle, Hero ustalıkla konservelerini daha az şeker ve daha çok meyve içeren bir hale getirmeyi başardı. Böylelikle sadece Hero markası bu savaştan sağ çıkmayı başarmakla kalmadı, aynı zamanda da bu süreçten daha doğal, sağlıklı ve özgün içeriğini koruyarak güçlendirebildi.

Tarihçe
Yeni yaprak şeklindeki Hero logomuz, ürünlerimizin dalından koparıldığı kadar taze olduğunu yansıtmaktadır

1950'lere geldiğimizde, modern üretim teknikleri ve öncü üretim anlayışıyla eşi benzeri görülmemiş bir zenginliği ve bilimsel gelişmeleri takip ederek tüketicisine her zaman doğanın sunduğunun en iyisini getirme prensibini benimsedi. 1985 yılına kadar Hero, Fransa ve Almanya'da yaptığı satınalımlar ve Hero Foods (Birleşik Krallık) ya da çok sevilen Hero Baby İspanya gibi girişimler ile uluslararası alanda başarıya ulaştı.

Mısır, Türkiye, Çek Cumhuriyeti, Slovenya, İskandinavya, Belçika, Fransa, Almanya, Birleşik Krallık, Amerika Birleşik Devletleri, Brezilya ve Rusya pazarlarındaki ürünleri ile Hero, dünyanın dört bir yanındaki insanlara doğanın iyiliğini sunmaya devam ediyor.

Hero Bina
İsviçre'nin Lenzburg kentinde yer alan genel merkezimiz

Hero'nun misyonu "Doğanın iyiliğini koruyarak tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılamak!" şunları içermektedir:

  • Tüketicileri için kolaylıkla erişilebilen kaliteli ve doğal ürünler sunmak.
  • Tüketicilerin özgün ve dürüst yiyeceğe olan ihtiyaç ve talebini karşılamak.
  • Saflık, dürüstlük ve sadelik prensiplerini korumak.
  • Hero Bebek Beslenmesi Enstitüsü'nün ilkesini sürdürmek: "Doğadan ilham aldık, bilimle onayladık."
  • Tüketicileri doğal beslenme hakkında bilgilendirmek ve zararlı ya da yapay tatlardan onları korumak.
  • Doğayı ve çevreyi korumak.

Temel ilkelerimiz ışığında, çevremizi ve doğayı önemsiyoruz; böylelikle dünyanın geleceği olan Hero bebeklerimizin bizim sevdiğimiz şeyleri tüketebilmesini ve gezegenimize değer vermelerini sağlıyoruz. Hero'da doğanın bize sundukları olmazsa herhangi bir ürünümüzü üretmeyeceğimizi biliyoruz ve bu nedenle doğayı korumanın vazgeçilmez bir süreç olduğunun farkındayız. Son 15 yılda, sürdürülebilirlik çalışmalarımız çerçevesinde 5.000 ton karbondioksit salınımını azalttığımızı biliyor muydunuz? Sürdürülebilirlik, Hero için yeni bir kavram değil. İlk konservemizden bu yana, doğaya saygılı üretim için tüm tarım arazilerimizi ve çiftçilerimizi bilinçli bir şekilde yönetiyoruz.

Çiftçi

Hero'da biz, doğanın tüm iyiliğini tüketicilerimize ulaştırmak için çabalıyoruz, ancak şunu fark ettik ki, ne yazık ki doğal yiyecekler özelinde herhangi bir küresel tanımlama bulunmuyor. Araştırmacılarımız bu kafa karışıklığını gidermek amacıyla çalışmalara başladı ve "Food Naturalness Index" yani "Yiyecek Doğallık Endeksi" adı altında bir çalışmalaya imza attılar. FNI sayesinde tüketiciler satın aldıkları ürünlerin doğallık skoruna bakarak tam olarak ne tüketmek üzere olduklarını görebiliyorlar. Bu çalışma ile tüketicilere süpermarketlerin ve diğer satınalım yaptıkları noktaların bilgi karmaşası içerisinde bile ihtiyaçları olan bilgileri sunmaya çalışıyoruz.

"Eğer arılar dünyadan yok olursa, insanoğlunun hayatını devam ettirebilmesi için önünde yalnızca 4 yıl kalmış demektir." – Albert Einstein, 1949
Bee Careful

Bee Careful: Bu Bahçede Arı Var

Arılar, Hero için yeni bir konu değil, bu nedenle "Bee Careful" yani Türkiye'deki ismiyle "Bu Bahçede Arı Var" projesini hayata geçirdik. Arılar, dünya tarımı için ayrılmaz bir parçadır; onlarsız kavanozlarımız içerisindeki lezzetli ve taze meyvelerimiz de olmazdı. Yararlı ve zararlı böcekleri öldüren pestisitlerin hayatlarını tehdit etmesi nedeniyle arılar, onların hakkını savunacak kahramanlara ihtiyaç duymaktadır. Onların doğamızın sürdürülebilirliği için gösterdikleri yoğun çabaların karşılığı olarak, onların savunuculuğu için "Bu Bahçede Arı Var" projesiyle adım attığımız için gururluyoruz. Schwartau'da yer alan arı araştırma merkezimizde, balarıları üzerine yaptığımız çalışmalarla anladık ki, onları koruyarak ve çoğalmalarını sağlayarak doğanın iyiliğini uzunca bir zaman boyunca koruyabiliriz.

Aile şirketimizden ailenize kadar doğanın iyiliğini getirdiğimiz için gurur duyuyoruz. İnanıyoruz ki, özgün, doğal ve dengeli yiyecekler herkes için erişilebilir bir seçenek olmalı; sizin ve sevdiklerinizin bir parçası olmalı. Bebeğinizin ilk biberonundan, sabah kahvaltınızdaki tosta kadar Hero markası, her zaman güvenebileceğiniz bir marka olarak sizinledir.

Arı Kovanı
Hollanda'da yer alan arıkovanları